fredag 17 april 2009

Kommer ut ur namn garderoben!

Jenny Shyamalie Maria Andersèn, det är INTE mitt namn även om jag under hela min uppväxt hävdade att detta var vad mina föräldrar hade varit snälla att döpa mig till!
Jenny Shyamalie Elsborg Andersèn det tyckte dom var mer lämpligt att döpa denna mörka klump från Sri Lanka. Väldigt passande... 26 år tog det att lära mig leva med det, och nu är jag snart 29 och vågar äntligen komma ut ur skammens garderob. Detta enbart p g a det underbara, fantastiska utomordentliga fotbollslaget med samma namn visserligen finns det ett f med men det är nära nog!! Dom gjorde så att jag med huvudet högt.. hm.. (157 cm över marken alla fall) kunde säga mitt namn utan att behöva panik ljuga! Jenny shemale Elsborg. NÄÄÄÄÄ Jenny Shyamalie Elsborg och för er som undrar så uttlas det Tjaamali.. har ingen aning om varför det ska krånglas och sättas in en massa onödiga bokstäver. Elsborg goes mental on the bokstävs in the näjm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar