söndag 5 april 2009

Riktiga tjejer och jag alternativet!

Detta är vad jag kallar vetenskap, men man kan inte lära sig sånt här i skolan! Så här är det:

Riktiga tjejer, överlag eller på krogen ser alltid ut som om dom klivit rakt ut ur en modetidning.Jag ser mer ut som om att jag nyss stigit upp ur sängen.
Dom är perfekt sminkade med lagom mycket av allt. Jag har för mycket ,fel färg och noggrant utplacerad på fel ställe!
Dom ser ut som att nyss lagt sin makeup.Min sitter i 5 minuter sen 1-2 cm under original stället.
Dom dansar i skitsnyggt till den nya hetaste musiken. Jag står o torrjuckar i otakt till Mc Hammer på nån högtalare. En svettig hög med svarta ränder i ansiktetsom torrjuckar på maskiner Versus paradisänglar som rör sig elegant med ett glas vitt i handen. Jag tar en öl och är glad för att jag rör mig.så att säga. Jajamensan!

1 kommentar:

  1. Det blir så mycket roligare om man inte är en "real" tjej!En noga övervägd blandning är det perfekta idealet!Vagina och boobs men humor som en hel karl!Japp.

    SvaraRadera