lördag 4 april 2009

Vem är hon då?

En gift kvinna som har sett sina bästa dagar. Har inte riktigt tid att skaffa barn för jag är ju gift med pojkvän, men inte gift med pojkvän utan med fru för annars hade ju min pojkvän varit min man! Fattar ni inget eller????
Har flera barn med olika mammor, dock inget eget. Man kan säga att jag för en dagisjour för barn som behöves och mammor som inte behöves, så att säga.
Ibland kan jag inte ta hand om barnen för då behöves jag ju köpa saker som jag vill prata om med barnens mammor sen. Nej, jag har inget jobb. Det skule ju iofs vara bra kanske för då kan man köpa mera saker.....men å andra sidan så blir det mindre tid över till att köpa sakerna isf. Moment 22 i min värld.
I övrigt har jag en bror. Han är tågvärdinna och tycker mycket om när jag säger så. Min fru är också mycket för att uppmuntra min bror i sitt värdinneyrke. Till hans odelade förtjusning.
Sen finns det mycket släkt. Om dem vill jag säga så här: Blod är inte tjockare än vatten. Har jag sagt förresten att jag är adopterad? Jag är adopterad.
Jag tycker om att skrika spontant och oprovocerat. Samt att sitta.
Saker är viktiga i mitt liv och jag kan inte förstå folk som hävdar motsatsten. Saker ska snart få ett alldeles eget blogginlägg.
I min ensamhet brukar jag låta vansinnet gro, sen kommer min fru och då bygger vi vansinne ihop. Det går bra. Vi är ett alternativ till riktiga tjejer. Riktiga tjejer är såna med fint långt hår med perfekt sotade ögon (pandasminkning) och små fina kroppar i klänningar. Våran enda likhet med dem är de svarta ringarna under ögonen......våra är dock ofrivilliga. Jag lägger min stora kropp i små kläder och andas inte på hela dagen. Jag har planer på att köpa bikinin på rent- a- tent. Jag använder inte motion. Jag vill inte förstöra mina röklungor.
Until next time, buy some new stuff and tell me all about it later.

2 kommentarer:

  1. Kommer hem lite bra i dojan och upptäcker: svensksvartskalle bloggen...

    Fattar inte så mycket (behöver nog vara nyktrare) but i know this; I like... ;-)

    Ser fram emot fler inlägg och massor med rolig läsning...

    Mitt land: Skåne hälsar...!!

    SvaraRadera