torsdag 30 juli 2009

Död åt jamba

Jag dricker kaffe framför mtv på morgonen och inser att jag är äldre och ibland förståndigare än förut.. jag hatar alla satans sms-reklamer!!!! Jag bryr mig fullkomligt faaaan om vem som passar ihop med vem, och jag måste inte ha en skärmsläckare med en apa som dansar mambo, och jag kan leva utan ett Eiffeltorn som talar om när mitt batteri är slut.. för jag kan se själv och ser jag inte så fick åtminstonde jag med en laddare till min mobil, plug it in och sen som genom en magisk händelse så blir batteriet fullt igen!!!!

När jag var yngre hade jag säkert abolut behövt alla dessa helt intetsägande och idiotförklarande saker!!! Men nu märker jag att det enbart är till för att lura yngre människor på deras eller deras föräldrarars pengar...

Den man ligger med får bädda så jag ska se om Dennis bäddat nu sen ska jag till Strängnäs. Hörs sen kram som fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar