torsdag 30 juli 2009

Dra åt helvete!!!!

Min karl och jag har för ett par veckor sen sökt lägenhet hos en hyresvärd här i stan, vi stod först i kö och dom sa åt mig att säga upp lägenheten, dom skulle ringa upp oss... det gjorde dom och sa att lägenheten var redan uthyrd... sen slängde dom luren i örat på oss!!! nice


Idag fick jag veta att en "man" som jag skrivit om förut i bloggen, känner hyresvärden i fråga och han har ringt till dom och sagt att jag och Dennis är patrask och inte värda vatten i stort sett. Mannen i fråga är samma kryp som har byxorna i stjärten och grinar för att det finns vattenlöslig målarfärg bakom en buske...

Han har gjort min väns barn illa fysiskt och psykiskt, han har skällt ut hennes chefer, han har bett min vän att kissa på honom efter att dom haft sex..... han bestämde vilka hon fick prata med, och vi hennes vänner var helt uteslutna. hon fick inte ens säga hej till oss, Han köpte förlovningsringar fast hon sa nej!!! Nu kräver han att hon ska ge honom pengar för hennes ring som hon aldrig haft på sig!!!!! Han hotar att ta sig in hennes lägenhet när hon är borta, och då har hon redan bytt lås en gång??? han jobbar för ett företag som har tillgång till huvudnycklar. Hon fick höra att hon var en jävla hora som pratade med sin sons pappa.

Jag tänker så här: jag är lite av ett patrask för jag har gjort lite idiotiska saker som en hyresvärd kan se.. men det visste dom redan, men Dennis är inget jävla patrask!!!!!
Killen som har gjort allt detta borde finnas på bild när man slår upp ordet patrask!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar