fredag 31 juli 2009

Fondvägg i ansiktet?? ja tack!

Jag ska snart sova för jag kunde inte somna igår för att jag var så arg, sen blev jag arg för att jag inte kunde sova och hela dagen har jag varit arg för att jag är trött...
När jag inte sover får jag mörka lp-skivor under ögonen, vilket i min värld inte är ett dugg logiskt???
Jag är ju mörk under ögonen från början.. för jag är ju liksom importerad från ett land och där får man en annan hudfärg av staten...
Dom som har ljus hudfärg får mörka ringar alltså rimligtvis borde jag ha ljusa skuggor under korpgluggarna....men nej jag ser ut som jag har fått blåtiror och som jag uppför mig när jag är trött anses det nog av omvärlden att jag förtjänar dom..
Undrar om man kan operera ljus hy under ögonen, då kan jag vara trött jämt utan att det syns!!!
Fast jag vill hellre ha en roligare färg t e x kamouflage, batikmönstrat eller varför inte testbilden från svt? Det skulle bli fint tror jag... ska springa till tatueraren eller kirurgen och kolla om dom kan ordna det! men först så ska jag sova och se om jag kan få rätt nyans av flammigheten så jag matchar resten av ansiktet till imorgon. Kram som fan och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar