lördag 18 juli 2009

tillbaka igen!!

Jag har varit borta ett tag för datorn hemma är trasig fortfarande och nu ligger ja på ett hotell rum i Göteborg, här finns det trådlöst internet och Dennis dator!!! i flera dagar har jag gnällt och skällt om att ja minsann inte kommer in på min blogg... satte Dennis på att lokalisera felet! men sen kom ja ihåg att precis innan datorn gick sönder så bytte ja lösenord...

Annars så har jag sagt upp lägenheten för att jag har en hyresvärd från helvetet och en granne som har som livsuppgift att störa folk.. och då menar jag inte att spela musik och störa på normalt sätt, nej ICKE han har byxorna i stjärten och skriver arga lappar i tvättstugan och skäller ut folk när tre droppar färg har hamnat bakom en jävla buske på gården...buhubuhu... ta och dra något gammalt över dig!!! eller dra ner byxorna lite så kanske det känns bättre, sen den dag jag flyttade in så har han varit en granne från helvetet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar