fredag 31 juli 2009

Var sak har sin (fel) plats

Dennis är en cd och dvd nazist!! han satt just och sorterad allt i bokstavsordning.... jaha viktigt! eeehh nej!!!
Jag har skivor i fel fodral eller kanske inte ens ett fodral överhuvudtaget i en röd låda bakom soffan.... likadant med dvd-filmerna, utom sex and the city serien och filmen, för dem är det minsann ordning på!!

Han kan inte ställa alla svarta köksredskap i den vita krukan när han diskat, men han kan sortera alla skivor (ungefär en miljard) i bokstavsordning????? Jag börjar nästan grina när dom ligger i lådan bland dom andra färgerna.. har han ingen skam i kroppen??
Är det meningen att vi ska leva som djur? huller om buller med allting!
En gång hade han sönder en av dom fina tallrikarna, numer får han äta på dom fula blå tallrikarna! Igår skulle jag bara gå förbi honom och det låg en påse på golvet så jag klev lite på den.. och han blev hysterisk och panikslagen... det låg en massa dyra vinylskivor i den.. ooooj då..
men lägg dom inte på golvet då fan! jaha det var jag som gjort det. Men låt dom inte ligga så jag kan flytta på dom då, lägg dom högt upp för då når jag inte!
Sluta skäll och lägg stekspadarna rätt istället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar