onsdag 12 augusti 2009

Eldorado is the shit!!

Jag är alltid hungrig... vill alltid äta det jag inte bör stoppa i mig för att med stor sannolikhet så ser jag ut som en heffaklump inom en ganska snar framtid.
När jag var liten så var det nyttigt med kolhydrater och mjölkprodukter för dom fanns med på den där kost cirkeln eller trekanten som hängde på väggen hos skolsyster. Men nu när jag har vett att äta mat så ofta jag kan då är det fuck you, party is over!!!
Allt ska vara laktosfritt och proteinrikt aldrig med extra kolhydrater.... Faaaaan
Allt ska var ekologiskt och man ska promenera till någon bonde och köpa hans ägg för man är världens miljöbov annars... en gång var jag i tidningen på dagens fråga i Eskilstunakuriren, dom frågade mig och tre till om jag var noga med att köpa ekologisk mat? Alla svarade att dom försökte göra det.. alla utom adhd!! Jag sa nej! för så här är det jag köper gärna saker som har ett "bättre" märke och är ekologiskt. Men det är dyrt och jag är fattig, så eldorado och willys och icahandlarnas egna märken passar bättre för min budget!! Jag vill kunna köpa andra saker också!!! Måste ju få vara ute på krogen och ikea...
Sen får Anna Skipper säga vad hon vill för det blir inte billigare att börja köpa sån mat som är bra för miljön och dig, jag köper den mat som inte är äcklig och som är bra för mitt behov av att åka till Ikea! hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar