lördag 1 augusti 2009

Från särbo till iblandbo till sambo

Svennebanan(Dennis) och Adhd(jag) håller på och försöker bestämma vem som har bäst smak... tveksamt resultat.. varför har han drak ljus stakar? jag har försökt tjej pimpa dom lite, satte i rosa ljus!! det blev bättre men inte bra. Guitar hero world tour är ingen inredningsdetalj, men han tror att det är snyggt.. Det är min förbannade plikt att tala om för honom att det är ett tidsfördriv som man ska plocka undan när man är klar som en fotboll t e x när du spelat klart så lägger du den i ett skåp eller nått, du lägger den inte på golvet framför tv:n.

Tv:n är jag nöjd med!!!! Den är ju platt!!!! Jag har ju haft tjock-tv...
Han har en prydnads sak det är ett timglas??? varför??? Det är två skellett i benvit (så klart) på varsin sida av det.. klädsamt värre.

Dennis har jätte bra klädsmak!!! Han vet exakt vad som passar ihop, jag vet ingenting om kläder.. jag har många plagg (inte tillräckligt) men kan inte få ihop det riktigt. Men inredning är jag skaplig på, medan Dennis tror att en tavla som är ett pussel är lite fancy, jag har gått med på att sätta upp den i badrummet, för jag är en god "hustru" som stödjer sin man i allt!! Nu ska jag sova snart! Hörs i morgon kram som fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar