söndag 16 augusti 2009

Hungrig? jajamensan!!!

Jag har sån disciplin på mig själv!!! Jag ska äta proteiner och bra fett och INGA kolhydrater för det ska man tydligen gå ner i vikt av och jag orkar inte motionera för jag är slö och hungrig... jämt
Så vad har jag ätit då... mackor i två dagar och avslutade med pasta idag......
jaha alltså nästan BARA kolhydrater....


Jag har köpt en pilatesdvd också, för det ska ju vara så himla bra med sånt det har man ju hört... vart är den då? Jo den har jag ställt längst in i bokhyllan... tanten på dvd:n sa att man ska släppa ut sin svanskota?? Jag kan inte det.. den sitter ju fast. Och så hon hade jobbig röst till råga på allt elände.. går inte att titta på den då.

Varför finns det ingen diet som man får sitta framför datorn och äta kolhydrater, socker och konstgjorda fetter fem gånger om dagen och tappa 4 kilo i veckan???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar