lördag 1 augusti 2009

I´m back and this time it´s personal

Har tänkt på en sak... han som ringde och sa till en hyrsvärd att Dennis och jag var jävla patrask och andra trevliga saker, han bor granne med oss i det hus vi redan bor i.. om det nu var så att vi var riktiga skithögar som ingen hyresvärd vill ha, Varför i helvete vill han inte bli av med oss??? Jag tror att han ville att vi skulle ut på gatan och stå utan lägenhet... synd för honom att vi förnyat vårat kontrakt och att vi bor kvar ett tag till och att vi fick reda på att det var han som gett oss så fina referenser... Be carefull what you wish for you might get it!! din satans minipolis!!


Men någonstans i mitt bakhuvud så undrar jag varför han gav sig på oss från början?? Han har aldrig träffat Dennis... och jag har aldrig fått några klagomål från honom förut...


Men som sagt be carefull what you wish for...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar