söndag 2 augusti 2009

Jag får Stepford fruarna att verka som amatörer

Nu har det kommit till min vetskap att min svärfar läser min blogg, och det är ju bra för jag skriver ju så sällan en massa nonsens.
Så jag tänkte ta tillfället i akt och berätta för honom och världen om vilken perfekt flickvän jag är!

*Varje dag lagar jag två hemlagade mål mat med ekologiska ingredienser, jag har alltid nybakat bröd och bullar i skafferiet, skafferiet som ju naturligtvis är kliniskt rent och och organiserat som tusan. Alltid vaknar jag med ett leenede och skuttar upp med hoppsasteg till köket och brygger kaffe på sängen i Dennis favorit mugg, puffar kudden bakom ryggen åt honom sen lägger jag mig bredvid och läser sporten för honom, hela tiden är jag mintyfresh och håret ligger perfekt! Jag tvättar,stryker manglar och viker hans kläder. På natten ligger jag sked med honom,men vi sparar oss ju naturligtvis till äktenskapet, giftermål och barn är planerat redan, då ska jag stå i kyrkan i vit klänning från Vera wang inför gud och hela jävla församlingen och vara vacker som en dröm!


*med reservation för förändring och överdrivning och total osaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar