fredag 7 augusti 2009

Jag skjuter med k-pist i glashus!!

Jag har tjatat på Dennis att han ska komma ihåg min födelsedag, för han har minne som en guldfisk.. jag fyller den 9 oktober och har namnsdag (jätte viktigt jag vet) den 6 0ktober så jag har kommit på ett bra komihåg knep: Tänk på 69:an älsklng för det ska väl inte vara så svårt att få en kille att tänka på sånt?

Jaha... Vad är det för dag idag då??? Jo det är Dennis namnsdag... har mrs 69 köpt något, gjort något snällt eller överhuvudtaget kommit ihåg att det är i dag?? Nej det har hon inte!!!

Så jag kastar inte sten i glashus när ja säger att han inte kan komma ihåg... jag skjuter med skarpladdad k-pist!!

För övrigt så har jag förstått att facebook är ett vuxendagis online och jag vill inte gå hem!!! Jag grinar och sparkar bakut om dom gör det till en betalsida.. kram som fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar