lördag 15 augusti 2009

När omdömmet sviker

Adhd har fått en idè!!! Det finns ju fukt och smuts avstötande kläder för barn som dom ska ha på sig höst och vinter och kanske vår...

Uppfinn träsktroll avstötande kläder till vuxna som dom kan ha på krogen!!! Nu har jag ju naturligtvis aldrig haft ett one night stand innan Dennis eftersom jag sparat mig till äktenskapet.. (nej det var en lögn) men om jag rent hypotetiskt skulle ha släpat hem något skåp från krogen nån gång, som fått mig att vilja gå i kloster och aldrig mer gå ut bland folk, så hade ju inte det behövt hända om det fanns en jacka som stötte bort skräpet!!

Eller kanske IQ-skor som inte kan gå om inte sällskapet har tillräckligt hög IQ.
Slashas halsduk som ger stötar om sällskapet är för full eller ful.
Byxor med alkolås.
Underkläder med sifferkod på 124 siffror.

varför finns det inte sånt? Man kan ju kanske komma ur kläderna i max 3 minuter så man hinner kissa, men dom åker på igen efter att 3 minuter gått, man kanske hinner börja göra rackartyg men Nej man hinner inte göra något som man kommer att ångra på 3 min för en kille kan ju fila så man får skavsår om han är full. (har jag hört)

Uppfinn genast!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar