söndag 2 augusti 2009

Packat och klart.. Nästan

Jag kan inte packa varor i påsen när jag handlat, en påse kan bli fullpackad av en shampo flaska och en purjolök. Idag fick Dennis plocka ur grejerna och packa om, för adhd hade tagit egna initiativ och packat själv....jag börjar alltid med hopp om att jag kan och lägger tunga saker längst ner men sen orkar jag inte och blir okoncentrerad och kastar ner allting i fel ordning. varför är inte alla förpackningar fyrkantiga?


Jag har försökt att äta bättre så därför åt jag vitt bröd, strips och kladdkaka idag jag gav min läsk till Dennis för att det är ju så onyttigt????? Det verkar ju logiskt.. socker blir visst nyttigare om det ligger i kladdkaka...

Alldeles för trött för allting idag God natt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar