lördag 1 augusti 2009

Reklam paus? nej tack!

Activia och sodatream har rutten jävla skit reklam!!! Varför??? Ska du med och ta ett dopp? nej jag har ingen riktig lust.... gå och dränk dig din idiot!!!!

Och sodastream?? min mamma är helt magisk hon kan förvandla kranvatten till bubbelvatten????? nej det kan hon inte!!!!!! Hon har köpt en maskin som har funnits sen jag var liten, hon trycker på en knapp... svårt som fan!
Och tänk om du skulle bli tvungen att dricka vanligt kranvatten? vilken jävla misär!

Apoliva? den reklamen har ju t o m fått en stödgrupp på facebook.. då är det illa!

Tack för att ni läser min blogg! Jag är så grymt tacksam, jag hade över 50 träffar igår!!! Jag kan inte se vilka som läser men jag kan se hur många, och att så många bryr sig om vad jag har att säga är helt otroligt! tack som fan! nu ska jag duscha och åka till Strängnäs hörs sen!

1 kommentar:

  1. Meh.. Sodastream är visste magiskt...

    Kram Nenne

    SvaraRadera