torsdag 13 augusti 2009

Varför får jag inte göra som jag vill???

Saker som jag INTE vill göra men som jag måste (med vissa undantag)


1. Betala räkningar

2. Röka

3. Dammsuga

4. Tvätta

5. Titta på skitprogram från usa

6.Provligga Linda Rosing eller internationella riksludret Paris Hilton

7. Bo granne med pissvakten

8. Tvångsmässigt byta disktrasor och tandborstar JÄMT

9. Vika sängkläder och lägga i skåpet. (blir aldrig bra)


Saker som jag vill göra men inte FÅR (eller kan)

1. Kasta disk och tvätt från balkongen

2. Kräkas i pissvaktens brevlåda

3. Slå något hårt i huvudet på Rosing och Hilton

4. Gå ner i vikt genom att sitta ner och titta på skitprogram från usa

5.Spontanskrika fula ord på stan eller affärer och peka på någon annan

6.Knuffa undan den som står före mig i kön

7. Ha mina mysbyxor med målarfärg på mig ute bland folk

8. Aldrig någonsin göra bort mig på fyllan eller vara bakfull efter en partykväll

9. Kräkas i pissvaktens brevlåda en gång till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar