tisdag 4 augusti 2009

wettex kasta bortex

Jag måste absolot ha ny disktrasa ca 2 gånger i veckan, annars blir det Hiv eller något annat otrevligt på diskbänken. Och det vill man ju inte ha! Så kasta bort alla disktrasor nu!!!

För övrigt så vet jag att min foster mamma har hittat till min blogg, hon har släppt in mig i sitt hem när jag var tonåring och precis dum i huvudet. Hon har satt ett exempel som är svårt att mäta sig med, men tack vare henne och hennes familj så har jag sagt och hållt fast vid att mitt hem ska alltid vara öppet för den som behöver,vill eller måste ha någonstans att ta vägen! Så tack för det!!! Ni har gjort mer än ni fattar!!

Tack alla som läser mitt gnäll om pissvakter, kantareller och Dennis fula ljus stakar! Jag har för en gångs skull inga ord att beskriva hur tacksam jag är för att ni visar intresse.


Men kom ihåg att slänga era disktrasor så hörs vi senare kram som fan!!!

1 kommentar:

  1. TACK!
    Underbara lilla Jenny...jag blir helt rörd.
    Du är bra toppen du...har alltid gillat dig.
    Nu har jag skrivit om dig i min blogg.
    KRAMIZAR/lollo

    SvaraRadera