onsdag 23 september 2009

Sova sova sova säng säng säng

Förut hade vi en enkelsäng 120 cm bred och i början av vår relation så sov vi så himla fint på varsin sida av sängen, sen hade vi vart ihop ett tag... då fick jag inte längre plats i sängen???? visst har det kommit lite trivselkilon på mig dock inte ett gram på honom men jag fick inte längre plats för att han låg över hela sängen och tog all plats och jag låg hopklämd mot väggen min stackare!!!

Så nu har vi hämtat en säng på 200 cm från hans gamla lägenhet, den är underbar och jag kan inte längre skylla ifrån mig... härom natten vaknade jag av att jag låg på diagonalen från mitten och med huvudet på kudden och kudden på nattduksbordet. Som en lössläppt person har jag blivit och njuter av min frihet. Jag möblerar nästan om i sovrummet när jag sover och han vaknar inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar