söndag 15 november 2009

I natt jag drömde

Inatt drömde jag att jag hade en affär bakom ryggen på min Dennis. Man får drömma så nån gång (han får inte det) men gissa vem jag var otrogen med? hemma på mina föräldrars köksgolv... inte någon fancy skådis eller fotbollsstjärna..nej jag var otrogen med Dennis mot Dennis??????
Han var ihop med någon annan som var gravid och jag var ju gravid också, och vi träffades i min pappas och mammas kök.
Om man drömmer är det okej att vara lite otrogen men vad betyder det om man är otrogen med den man redan är ihop med? Jag väntar ju hans barn förjösse namn.
Han var ju ihop med en annan tjej som ju var gravid???

För övrigt börjar illamåendet ge me sig lite och jag har gått upp i vikt.. folk tror bara att jag blivit tjock tror ja.. men det visar sig väl sen antar jag, För jag är gravid och har därmed frikort på äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar