onsdag 11 november 2009

Jag = en fd fjant!

Jag har ju varit så himla duktig i tidigare inlägg och talat om att man får dom barn man förtjänar.. så då är det bara att säga grattis till mig!!!
Jag har inte gjort många rätt i mitt liv fram till dess att jag skulle fylla 26, men då och andra sidan vaknade jag och förstod att mina handlingar ger konsekvenser. Trögare än genomsnittet... jo jag tackar ja.


Men Dennis har varit och är fortfarande en normal människa med vettiga värderingar och med förståndet i behåll, så jag tänker att vi kanske kan gå på hans meriter istället!!!

Eftersom jag varit en liten fjant som bara strulat till det för mig själv jämt så kan jag ibland bli lite rädd att jag måste försvara mitt gamla jag, men nu har jag kommit på att gjort är gjort och det finns inget jag kan göra åt det mer än att ta fullt ansvar för mitt föredetta dåliga omdömme och mina idiotiska val
If you hear something bad about me it`s probably true.. but it`s not as fake as the bitch who told you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar