torsdag 12 november 2009

Som ett brev på posten

Jag har fått ett brev idag!!! Ett riktigt brev med sån där lackgrej på kuvertet. Inte någon tråkig skräp räkning.

Jag blev skitglad! Jag får aldrig sånt längre, så jag gjorde en hel ceremoni av öppnandet.. Det var ett tack kort för ett bröllop jag var på i sommras! Varför skickar man inte brev eller kort längre? bara mail och sms och kommentarer på facebook?? Kanske eventuellt några julkort men det är ju en gång om året...


För övrigt så är jag väldigt tacksam och rörd över allt snällt alla säger och skriver till mig, jag är också väldigt labil och gråter till dr phil och för att i nästa sekund bli jättearg för att brödrosten står för långt bort..
Är det någon som vet vart man köper sån där grej som man sätter fast i knappen och knapphållet på byxorna? Så man slipper köpa fula mammabyxor direkt..
Sen ska jag sluta läsa om hur man ska uppföra sig och vad som kan hända om man gör si eller så, för jag blir dum i huvudet av det och är redan världens sämsta mamma enligt alla rön.
Jag ska enbart läsa om vad som händer med barnet och min kropp vecka för vecka. Än så länge alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar