tisdag 8 december 2009

Behöver bara berätta en sak

Jag måste berätta en sak!!! Jag tycker det är tvär coolt! Igår (måndag) efter Csi på femman så låg jag som den hög jag är i soffan och tittade på Dennis som sprang omkring och gjorde.. vet inte vad han gjorde förresten. Men runt halv elva så sa jag: Nu har min tvillingsyster fött barn det känner jag på mig.
Bara helt utan anledning sa jag det för vi pratade inte om något speciellt sen sa jag inget mer om det.
Tidigt ikväll (tisdag) så fick jag ett sms från min syster som sa att igår (måndag) födde hon en son kl 22.22...
Hur coolt är inte det?? Kanske det bara var en lyckad chansning, eller så kanske det finns telepati även fast vi inte fått växa upp ihop, Vad vet jag? men ganska coolt tycker jag i alla fall.
Bara det faktum att vi varit gravida samtidigt utan att ha planerat det är rätt så oväntat. Och våran storasyster fick en son i sommras... alla graviditeter inom ett år!!
Det är också så att pojken som min tvillingsyster födde var t o m en vecka för tidig..

Ett litet steg för andra men ett sjumila kliv för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar