fredag 18 december 2009

Nu har pappa laddat bössan

Nu har vi äntligen varit på ultraljud!!!! Var precis livrädd för att jag skulle ha förstört lilla Hoppsan redan innan hon var född... Men allt var normalt och såg fint ut och ja Hoppsan ser ut som att hon är en flicka!!! Så grattis Dennis jag var galen när jag var yngre och inte blev jag bättre med tiden.. hon har att brås på..men jag har sagt det förut och jag säger det igen: låt oss gå efter Dennis meriter istället för mina, men om vi får ett sådant barn som jag förtjänar så sitter jag på en låst avdelning på psyket när Hoppsan blir tonåring..

Min pappa stod i köksfönstret när jag kysste en kille på garageuppfarten när jag var tonåring, knackade stenhårt på fönstret och gestikulerade att jag ska komma in nu för jag har telefonsamtal som väntar.. så killen i fråga fick snabba sig hem för det finns inget viktigare än att prata i telefon när man är tonåring och tjej. När jag kom in och tog telefonen så var det ingen i andra luren, pappa sa att dom måste ha lagt på.. ja eller hur?? Han blev arg på killen och behövde att han inte stod och slätade av mig så därför sa han att jag hade telefonsamtal..

Man säger ju att om man får en pojke så måste man oroa sig för den lilla pojken i hela sitt liv,men om man får en flicka så måste man oroa sig för ALLA pojkar hela sitt liv.

För övrigt så har vi ätit lunch på cafe Hurtigs i smedjan (Eskilstuna) och i Dennis mat hittade han en stor grön larv i salladen... aldrig mer ska jag sätta min fot på detta ställe!! vi fick naturligtvis pengarna tillbaka men om man inte sköjer av sallden så har man inte i ett kök att göra.. Tur att det var han som fick den i maten... en gravid adhd hade spytt på bordet.. det var inte långt ifrån för honom heller! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar