tisdag 1 december 2009

Svar på tal

Jag har förstått att det finns folk som reagerar på vad jag skriver och tycker att jag är orättvis. Det kan jag bara svara så här på... SLUTA LÄS MIN BLOGG DÅ!!! Det är jävligt valfritt att gå in här och läsa.. ingen tvingar er.
Jag är en åsikts maskin och har ett humör som kan få en vuxen man att gråta. Nu är jag gravid och ännu värre i humöret.. jag skriver vad jag vill, jag tycker vad jag vill och jag dömmer ut vem eller vad jag vill och tänker ta mig fan inte be om ursäkt för det . Ni vet den där fantasi figuren gud? She aint got nothing on me. När det kommer till dömandet alltså..

För övrigt så ska ni inte köpa tele2 mobila bredband det är skräp! Är det någon som kan rekomendera ett annat?

2 kommentarer:

  1. Skit i dem. Det är ju DIN blogg. Du får skriva vad f*n du vill. Man skriver väl inte för att bli omtyckt eller för att göra andra nöjda. Fortsätt precis som du gjort. I lika your blogg och dina åsikter och ditt sätt att skriva.

    SvaraRadera
  2. heja Jenny!! Skönt med starka tjejer som vet vad dom tycker o vågar stå för det!

    SvaraRadera