lördag 27 mars 2010

cleaning out my closet

Slutet på en era. Början på något nytt. Tack och adjö Tegnèrgatan 8a!!!
Idag så städade vi ur min gamla lägenhet, det finns inte en millimeter i mig som längtar tillbaka.. Fast vi haft så många glada stunder där... vissa minns vi nästan inte alls!! Så då var vi väl riktigt glada i hatten antar jag.. Men idag så städades partycentralen ut av eliten så klart.. Att kylskåpets lägsta hylla inte längre sitter fast för att vi haft så mycket trevliga drycker, så den ramlade ner... det låtsas vi inte om. Nästan alla fester har vi haft hemma hos mig och nästan alla har sovit kvar någon gång, vissa har t o m bott där med mig. Alla har suttit på en stol och rökt under fläkten eller suttit i solen på balkongen med en (många) kall öl. Alla har spillt ut alkoholhaltiga drycker på vardagsrums golvet och torkat med ajax och alla har ätit middag där. Sen kom pissvakten.. men en sak kan inte den där lilla nollan ta ifrån oss och det är det vi upplevt där.. så till honom vill jag bara säga: hahahahaha din dumma äckliga fan hoppas ditt jobb sparkar dig.. då har du inget kvar!!
Vi avslutade med pizza och dricka, denna högtidsstund kräver ju en fin middag!

För övrigt så ska jag bara tillägga att Bjästas invånare går till historien som dom mest korkade, outbildade och våldtäktvänliga idioter genom tiderna. Staden eller vad fan det nu är (verkar vara mer inavelsby) går till historien som det vidrigaste stället någonsin. Gräv bort den där hålan och ge den till någon som vill ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar