tisdag 30 mars 2010

Jenny snart 100 år

När blev jag så här gammal? Jag tittar på mtv och tycker att det bara är jävla dunka dunka och jag förstår inte grejen med att byxorna ska sitta under rumpan så man ser underkläderna. Hur sitter byxorna fast där uppe? Jag blir lycklig av god mat och bra program på tv t e x så ska det låta, på spåret eller någon tv 4 satsning typ idol fast inte uttagningarna för då vill jag bara krypa under sängen och skära av mig öronen...

Jag tvingar i Dennis vitaminer och blir jätte förtvivlad om han inte dricker vatten och äter grönsaker, Jag tycker att det är slös när solen skiner och jag inte går ut och går i friska luften, jag är helt ospontan och kan inte följa med någonstans om inte allt är planerat till punkt och pricka, jag har alltid frukt och vatten med om jag ska iväg. Jag måste dra upp persienerna (eller hur det stavas) varje dag för vad ska grannarna tro annars? Jag måste ha ren diskbänk när jag och lägger mig för det är så tråkigt att vakna upp till en massa disk, jag får svåra ångestattacker om det ligger matrester i slasken. Jag går och stänger toalettlocket för det är ju så otrevligt när det står öppet. (varför stänger han inte det)

Jag vill gå och lägga mig i tid så jag inte sover bort hela dagen, precis som att jag kan det nuförtiden? Visserligen är jag ju i stort sett sängliggandes pga graviditeten men ändå.

Jag ska vika lite tvätt och hänga upp den nytvättade så det luktar sådär hemtrevligt... potatis till middag och en svag doft av sköljmedel. Lyckan är gjord! Jag är lika gammal som min mamma var och som min pappa är. Nej fan min pappa är yngre än mig nu????

1 kommentar:

  1. Vem är du och vart har du gjort av min vän Jenny?? =) Haha //carro

    SvaraRadera