måndag 29 mars 2010

Manliga gynekologer? HELL NO

Så var det dags igen, jävla gynekolog kontroll igen eftersom moderkakan ligger helt fel. Jag älskar att se Hoppsan på tvskärmen men fan jag hatar gynekologen!!!! Det står i mina papper att jag är rädd och en ganska omöjlig patient av anledningar som jag inte tänker ta upp här. Alla KVINNLIGA gynekologer som jag träffat och som jag faktiskt förut krävt att ha har alltid varit försiktiga och berättat för mig vad dom gör och varför och varit jävligt snabba. Fortfarande har jag tyckt att det har varit det jobbigaste som finns men dom har i alla fall gjort pinan lite mildare.
Idag fick jag en manlig gynekolog???? Han körde runt med den där pinnen för glatta livet, han var så jävla hårdhänt och var inte det minsta försiktig, ont som fan gjorde det och han berättade aldrig vad han gjorde eller varför, jag kved som ett litet barn för att han gjorde illa mig så mycket. Jag skiter i att han jobbat i 30 år för han vet fortfarande inte hur det känns!! Riktigt oproffisionell och han fattade inte ens den nya ultraljudsmaskinen dom har. Jag vill aldrig mer ha denna skräpdoktor eller för den delen heller aldrig mer en manlig gynekolog!!! För övrigt så är läget oförändrat, vilket vi också fick fråga om eftersom idioten inte talade om det?????? Ska på ny kontoll om en månad igen.. hoppas han fått en istapp i skallen då!!

1 kommentar:

  1. Om han inte får en istapp i huvudet kanske han kan halka på allt grus som finns på gångbanorna och smälla huvudet i asfalten. Hoppas du får en bra gynekolog nästa gång! kram

    SvaraRadera