söndag 28 mars 2010

Samhället som inte behövs

Bjästa = där våldtäktsmannen själv får välja

Bjästa = när inavel goes top notch

Bjästa = där yttrandefriheten bör tas bort

Bjästa = samhället som bör omyndigförklaras

Bjästa = där prästerna dyrkar ondska

Bjästa = Grattis ni är äckligast i Sverige


Detta mina damer och herrar är en klubb för inbördes beundran, den som kan vara mest idiotisk och ha fulast insida, den vinner!
Jag såg en tjej på tv som ju naturligtvis inte vågade visa sitt ansikte, hon hade skrivit i någon facebook grupp om att man skulle köra upp en påle i fittan på Linnèa... sicket trevligt samhälle som har fostrat en sån människa men hon säger senare i intervjun att hon lämnat det bakom sig????? var det en jobbig tid för henne? , en kvinna som var 51 år tog stenhårt på att ryktena som hon hört av bekantas bekanta för varför skulle det kunna lögn??? och varför skulle en våldtäktsman vara så populär och vara så trevliga som han. Nej fan inte vet jag vad vi ska med ett samhälle styrt av satan själv till, inte vet jag vad dom är kända för mer än att dom älskar våldtäktmän och tycker att våldtäktsoffer ska få pålar uppkörda i fittan. Men jag föreslår en bojkott. Vi behöver inte sådana samhällen i det moderna Sverige.

Linnèa och Jennifer och dom få som faktiskt gick emot våldtäktsmobben ger civilkurage och styrka ett ansikte, lämna detta ställe om dom inte redan gjort det!!! Är man inte sunkig,svag korkad,utan egen åsikt och pure evil då hör man inte hemma där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar