torsdag 8 april 2010

Henrik schyffert är en föredetting

Jag har precis läst i Alex Schulmans blogg att han inte gillar henrik schyffert!!! Äntligen så är det legalt att säga så... Jag tycker att schyffert är en gris. Han må vara lite klurig och lite smårolig ibland, men en människa med större ego och mindre empati får man leta efter. Sist såg jag honom i tvprogrammet Landet brunsås. Han skulle få folk att tro att han är någon stressad stackars pappa, som mellan tvättmaskinerna och fotbollsträningarna inte hinner rulla egna köttbullar utan får nöja sig med mamma scans pruttluktande färdiga bullar och kungsörnens snabbmakaroner. Åh stackarn men han är ju så fin... BULLSHIT!! Han är otrogen så fort han får chansen och hans mähä till fru bara sitter och väntar på bättre tider eller något sådant. Man kan tro att jag läst detta i en sunkig skvallerblaska, men ICKE jag vet att han är en gris. Han ska tydligen vara ganska välhängd också.. men vad gör väl det när hela organet säkert är täckt med alla möjliga och omöjliga sjukdomar.

För övrigt så går jag in i vecka 33 i morgon och jag har aldrig känt mig mer oattraktiv, vilket så många som möjligt påpekar, fan vad tjock du är, guuuuud vilken mage du har. Tack jag vet jag är gravid i åttonde månaden så vad tror du? thank you so much! Jag har gått upp 9 kilo. Kan man svara att folk är fula och luktar illa om dom säger så?

1 kommentar:

  1. Deppa inte jag gick upp 22 kg på båda gravididetrna de försvan som tur är!! Måste ha pinkat bort dem:) Kram E-B

    SvaraRadera