fredag 2 april 2010

Klump på lokal

Jag är en bråkig tonåring och en gammal tant samtidigt. Jag har tagit taxi till Tuna park och suttit där utanför Gina tricot på en bänk som en gammal grå baglady och blängt på folk som är smala och inte ser ut som jättestora vattenballonger, och går det förbi någon som är gravid då kollar jag med kritisk blick på hur stor hon är, nåde henne om hon är mindre. då ska jag minsann titta bort och tänka onda tankar! Jag gick vidare till nästa bänk som är utanför HM och där satt jag igen och undrade varför mannen på bänken bakom andades så högt och varför han lät sin son stå och sparka på soptunnan.. Ja jag är oresonlig, obalanserad och jävligt tjock. så mucka inte med mig!!!

Dennis var inne på HM och köpte saker och jag satt som en frustande elak saccosäck utanför och tyckte synd om mig själv. Sen gick vi till Max och han stod i kö och handlade, sen tog vi taxi hem. Vi blir tvungna att ta taxi nu för bilen ska besiktas om en vecka så nu får vi inte åka med den.. Jag är missnöjd med det.. tänk om dom säger att den inte går igenom? då ska jag kast något hårt på dom.

Idag fick jag ett mail av en dam som jag inte känner men som läst något av mina inlägg om pissvakten, hon visste vem det var och hade också fått sig en skopa av honom, hon tyckte att allt jag skrev stämde. Jag blir väldigt glad för mail av alla sorter och kommentarer till det jag skriver. Då vet jag att någon läser mitt gnölande.. (är det ett ord?) TACK ALLA NI SOM LÄSER!!! Har ingen aning om vilka som läser men att någon gör det är för mig guldvärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar