torsdag 1 april 2010

She´s just not that into you

Jag är ju gammal nu och köper tidningen Amelia, jag fick en film med som heter Dumpa honom... Men ursprungs titeln från usa är He´s just not that into you.. Vafan?????? Svenska titeln visar vem som bestämmer i varje fri kvinnas liv. Den amerikanska gör tjejer till klängiga offer..

1. en kille sa till en tjej när dom haft sex att han har flickvän där hemma och bara ville vara ärlig.. (eeehh??) varför låg han med någon annan då?

2. en kille växlade mellan två tjejer varannan helg och trodde att han var the shit!! dom vet om det och bryr sig fan om det idag och hade inte brytt sig om det då heller för den delen. (sist jag såg honom så låg han på marken på en uteservering full som en kastrull och pinsam som en fjortisbrud)

3.En kille tyckte att tjejen skulle diska åt honom efter ett vanligt one night stand... Diska själv din tönt!

4. en kille hade uppenbarligen tittat på för mycket porrfilm, och hade lagt sig till med det sexiga och sensuella tricket att spotta tjejen i underlivet under sexet som något slags glidmedel.. urk!! min tanke är att om det är torrt där så gör han inte sitt jobb ordentligt.

5. en kille sa : är du min lilla hora under akten... WHAT?????


6.en kille fick ALDRIG upp den fast han hade så många chanser på sig både nykter och full... jag säger som Rachel i vänner. it´s not that common, it doesn´t happend to everybody, and it is a big deal!!!

Detta är bara några situationer som jag eller mina vänner hört talas om... och för att vara tydlig så är det jag menar att titeln på filmen Dumpa honom borde vara internationellt!! För He´s just not that into you är ett hån.. guess what? We are just not that into him!!!
Dom flesta tjejer vill inte gifta sig bara för man råkar släpa hem ett skåp från krogen någon gång.. vi vill inte att du ringer eller skickar sms. Vi kanske bara behövde lite tillfällig beröring eller tillfredställelse.Även om det i vissa (många) fall inte ens gick att få till...


Men bjuda på drinkar och sånt kan dom få göra.. dom har ju mer pengar än oss. Men drick inte för mycket själv gubbe lilla.. verktygen funkar inte då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar