tisdag 4 maj 2010








Jaha vad händer i mitt liv då? Sömn händer inte i alla fall inte.... Våran bebis är ju naturligtvis den finaste bebisen som finns, hon luktar äckligt allt som oftast men är så söt så man har överseende med det.

Folk säger att bebisar luktar gott.... men å andra sidan är ju folk inte riktigt kloka.


Min gamla hyresvärd ringer och försöker få tag på mig, men jag har inte tid att svara. Eller nej det var lögn. Jag skiter fullständigt i att svara!!!! Jag misstänker att dom vill att jag ska ersätta något eller att jag inte städat ordentligt. Nej jag har fuskstädat för att jag bryr mig fan om den där mögliga lägenheten och jag betalar inte en krona till den hyresvärden.


Är det någon som vill tvätta diska dammsuga damma och vattna våra tre blommor? Vi har inte tid och ork... Hatten av för dom som klarar sånt och kanske är ensamstående, kanske har fler än ett barn. Vi är två och har ett barn som är skitlitet och hos oss ser det ut som att vi kanske har tolv barn och ingen vuxen i närheten alls.

Jag har sett på tv om en kvinna som har sexlingar och tvilingar och hennes hem ser ut som en reklam för cillitbang... hur fan gör man???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar