lördag 10 juli 2010

Inget nytt..

Nu sitter jag här med nyhällt kaffe på min gamla t-shirt från 1996.. det är tur att jag sparar dom kläderna så jag slipper förstöra dom nya. Jag har förresten köpt en svart knälång genomskinlig kjol som jag aldrig i livet tänker använda. Det var onödigt.

Vad är nytt i mitt liv då? Min bror bor hos oss och han och min pappa kallar mig för lill-hitler... jag kan vara ganska hård med städning och sånt.. Min mamma skulle ha varit stolt!! Jag kämpade stenhårt för att ingen skulle behöva damma och dammsuga och sånt när jag var yngre och mamma var arg.. nu står jag som en hök över Emil och kollar så han torkar av handfatet på rätt sätt och ställer tillbaka allt på rätt ställe.. och jag gör det värre än mamma någonsin gjorde..För ett par dagar sen var det 5 år sen mamma dog i cancer..henne saknar jag.. jag skulle vilja att hon fick se sitt barnbarn.

Bror min kommer inte hem om nätterna... det är konstigt.. han är 24 år singel och har semester.. det är tur att vi inte har hemtelefon för då skulle det vara som när vi växte upp, massa tjejer som ringer och lägger på eller fnittrar hysteriskt.

1 kommentar:

  1. Jag tror jag ska börja ringa till er, fnittra hysteriskt o lägga på.. men ska jag passa in de på nätterna när Julia ändå är vaken?? så slipper du vara vaken HELA nätterna :P

    SvaraRadera