fredag 30 juli 2010

konstig tant

Idag var jag till coop och handlade, i kön stod det en kvinna (runt 55 år)och hennes man. Inge fel med det. Tanten hade två tofsar i håret med paljettbeströdda snoddar som en liten jävla skoflicka och två hårspännen så hela arrangemanget inte skulle ramla ner.. Nej gud förbjude!! Tanten hade också småflick sandaler på fötterna?????? Whats up with that?
Ska jag börja ha på mig Julias kläder? Har modet blivit sånt nu? klä dig i ditt barnbarns kläder och gå ut på lokal och provocera oskyldiga småbarnsmammor? Jag har missat allt.

Jag har ätit tacos nyss, för jag är en medelsvensson nu förtiden. Kaffe och smörgås på morgonen en vitamintablett som gör varken till eller från och potatis en gång i veckan och varje dag kl fem undrar jag vad vi ska äta.. utom på fredagar för då är det tacos och mys p beställning från tvreklam.. då är det fredagsmys om det så är det sista jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar