fredag 2 juli 2010

Kvinnomisshandlare behöva ej göra sig besvär att bli min vän

En nära vän till mig blev misshandlad av sin ex kille, han fick några månader på kåken och hon fick 5000 kr.... ett straff som är ett jävla hån. Nu har detta förbannade praktarsel nästan dödat sin (en annan tjej)fd flickvän som också är mor till hans barn.. han blev dömd till fängelse eller behandling.. han valde behandling. Nu verkar folk tro att han är en jävla hjälte för att han tagit tag i sina problem??????? han blev DÖMD han valde inte att inse att han är en idiot.. han blev dömd till det.. man kan ju undra om dom tjejer som han misshandlat och förnedrat fått nån behandling eller om skattebetalarna enbart måste betala en lyx vistelse åt en simpel kvinnomisshandlare.. Jag hoppas att karma visar sig och ger tjejerna allt dom önskar sig och ger honom vad han är värd.. INGENTING i mina ögon. Han la till mig på fb förut.. behöver jag säga att jag nästan kastade ut datorn genom fönstret när jag såg det? Varför skulle jag vilja vara hans vän om så än bara på facebook?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar