torsdag 12 augusti 2010

Bläää (ibland)

Ibland är det liksom urtråkigt och skitstressigt samtidigt? Hur fan går det ihop? Att vara mammaledig är så himla kul och så himla mysigt jämt och hela tiden. Så verkade det på folk i alla fall.. Jag älskar ju så klart Julia så skriv inga irriterande kommentarer om att jag inte uppskattar mitt mirakel. Jag tycker bara att det är tråkigt som fan ibland!!! Trött är jag och ful också!! Grå i hyn och liksom sliten bara!!! Inga snygga kläder och skitful frisyr!! Deppat ihop totalt idag? Japp!!

Tur att jag ska gå på forever young imorgon!! Behöver vara jag ett par timmar.. fast jag har inget att ha på mig..

Min unge är finast i hela världen så skriv inte att jag ska ta till vara på varje sekund av henne för att dom växer upp så fort och bla bla bla.. Jag vet att jag uppfatttas som en otacksam person just nu men det skiter jag i.

3 kommentarer:

  1. Du är väl inte otacksam. Vi är väl bara en sån sort som aldrig blir helt nöjda. Alltid är det något man strävar efter eller något man är missnöjd med. Nämn nån som är 100% nöjd heeela tiden... finns ingen. Så känn hur du vill. Ditt liv, din verklighet! :)

    SvaraRadera
  2. Bryt ihop och skitsamma. Om några dar är du bäst igen...var det inte så du sa en gång eller 100 ggr till mig? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vet hur du känner dig :)Men på med tjockisbyxan o en snygg överdel så är du på G igen, lovar!! Ha en jätte mysig kväll ikväll o njut av o få vara tillsammans själva utan barn en stund, det BEHÖVER man :)

    SvaraRadera