fredag 13 augusti 2010

Första gången

Ikväll ska jag och Dennis gå på forever young!!! Vi beställde biljetterna redan i vintras för att Alphavile skulle spela och Jacob Hellman. Jag ville så gärna kolla på dom. Nu skiter jag fullständigt i vem som spelar.. det kan var Eminem eller Lotta Engberg for all I care.. Jag ska få komma ut och titta på saker och folk!!! Jag och Dennis ihop. Ensamma.
Jag längtar inte efter att få vara utan Julle men jag längtar efter att få vara med Dennis några timmar utan att någon spyr på min axel . (kan iofs hända ändå... Fylltuna firar ju Eskilstunaån)

Jag undrar ja om inte vi slår på stort och är ute till efter kl 23:00.. helt wild and crazy!!! Det är mycket möljigt att jag ser dubbelt vid den tiden, inte för att jag druckit mig full på tre öl. (den har redan hänt) utan för att jag är uppe efter kl 22.. jo de ni!!! Tänk om man skulle släppa till.. fast då blir jag med barn och då måste vi göra om allt det här igen.. då dör jag nog. hm..

Sen ska vi visserligen komma hem och till älskade underbara Julle och förmodligen vakna igen innan vi ens somnat. Men det är för att ingen av oss vill lämna bort henne över natten. Men Moster Sara (barnvakten) känner hon ju så det ska gå fint. Det är bestämt så. Undrar om jag är en sån mamma som ringer och kollar läget hela tiden.. jag litar ju fullständigt på Sara så jag borde inte göra det!! Jag berättar imorgon hur jag klarade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar