onsdag 18 augusti 2010

Grattis Fredrica

Jag ska minnsan ta tillfället i akt och säga GRATTIS till Fredrica! Hon har pendlat till Örebro och sen till Strängnäs i hundra år känns det som... Nu har hon äntligen fått anställning här i Eskilstuna. Ingen förtjänar det mer än hon.Om man slår upp orden: slita arset av sig ,så kommer det en bild på henne. Grattis och lycka till på nya jobbet! Det är inte flickan som skrivit bloggen som är med på bild. det är flickan som jag skrivit om som är med på bild.


Jag behöver köpa svarta leggings med spets längst ner.

Anledning: Vi ska på bröllop på löradg och jag har köpt en klänning måste ha leggings för jag har tjocka lår och ser ut som en idiot i klänning.

Jag vet att det är opedagogiskt att säga att man är fet men Julia kan inte läsa!!!

Vart köper man sådana? Har kollat på Gina Tricot.. fanns inte! Jag blir ju inte smalare av att ha leggings på mig, men det känns inte som jag är lika gigantisk då! Varför har jag lovat att jag ska vara kvinnlig och ha klänning? Vet inte fan!


Jag menar inte att hoppa på folk som är större än mig eller som har varit större och sen gått ner i vikt. Det är bara det att jag inte riktigt trivs med min kropp just nu. Då måste jag gnälla tills jag gör något åt det. Inte långt kvar nu. oroa er inte. Jag ska sluta tjata.


Är det höst nu? kommer det iskall skit vinter igen snart? Vart tog sommaren vägen? Vart ringer man och klagar? Finns det klagolåda som man lämnar missnöje lappar i? Jag gört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar