tisdag 17 augusti 2010


I natt hade Julia feber för första gången, varm som ett elelment och ledsen som få. Fan att trösta någon som är så ledsen är jävligt svårt!!! Hon tog ju spruta igår och fick feber av den. Jag vet att det bara är feber men det är ju skitjobbigt att se sin lilla bebis så där. Jag är ett vrak för att hon har feber.. tänk när det är dags för vattkopper (eller hur det stavas) då ligger jag på låst avdelning på psyk.


Vi skulle ju gå och babysimma idag också.. men det får bli nästa gång istället!! Då är Dennis hemma från jobbet och kan följa med oss. Jag skjuter på bilrings visandet och tantbadräkten ett tag till! Dennis passar bättre i badräkt än mig. Om ni inte tror mig så finns det ett smickrande klipp på honom på youtube där han ligger i baddräkt på ett biljardbord. Jag är stolt.




Nu måste jag gå och ta han dom min febriga lilla prinsessa.



1 kommentar:

  1. *asg* snygg baddräkt.. passade superbra med jympadojjor till. Mitt tips Jenny är att om du nu har lite ångest för eventuella bilringar, ta på dig jympadojjor i kombination till baddräkten så kommer ingen lägga märke till annat än skorna ;)
    du skulle även kunna kombinera detta med en luciakrona på huvudet, lovar att INGEN ser eller bryr sig om volanger, tigerränder och annat underbart :)

    SvaraRadera