tisdag 31 augusti 2010

Klagobrev till Ben och Jerry

Jag har varit på babysim igen... trivs inte som fisken i vattnet. Mer som gaffeln i brödrosten. Inte bara för att jag gör mig väldigt illa i en tantbaddräkt, utan också för att jag är för kort för bassängen.. har liksom ingen koll känns det som. Jag behöver badbalja vid sidan om.

För övrigt så tror jag att jag börjar bli flintskallig... tappar hår som fan. Dom säger att det är från graviditeten???? Jaha.. fast håret på benen tappar jag minsan inte,det sitter som fastlimmat.


Gud vad jag vill se ut som tjejerna i Gina tricot reklamerna.. smala långa och kläderna sitter som gjutet!
Men jag ser ut som en vattenballong med en gummisnodd runt om och kläderna sitter som att en gravt synskadad person klätt på mig. Men jag kan inte rå för att Ben and Jerry gör glass som man går upp 12 kilo av att bara tänka på!!! Därför har jag degklumps formad kropp. Jag ska stämma dom. För olaga socker.
Fast jag är nog för gammal för att handla på Gina Tricot ändå... jaha nu kom det också som ett slag i magen. Jag är ju snart 30 år. Den 9 oktober fyller jag 30... allt elände på en och samma gång. Höst, ålderdom och fetma.. tyck gärna synd om stackars mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar