tisdag 10 augusti 2010

kul med babysim

Jag är rädd. Jag och Julia ska börja på babysim.. det betyder badräkt gravidfetma och andra människor samtidigt. Varför finns det inte babyhockey eller babyslalom istället så jag slipper visa upp alla tjockisdetaljer för folk? Detaljer och detaljer förresten.. det låter som något man kan missa för det är så litet.. jag har inte detaljer jag har stora saker med blinkade lampor och megafonljud på mina tjockisdelar. försök och missa det om ni kan.
Imorgon ska vi på något infomöte. Då ska jag få betala 1100 för att få visa upp mig i badräkt 10 ggr i grupp och så är det väl lite annan info också kan jag tänka mig.
Typ att man ska raka benen eller något och att storlek 1000 är för tjockt.
Jag blir inte godkänd.

På fredag ska jag och Dennis på forever young. Första gången utan Julia, hon ska vara hemma med moster Sara. Men hon ska inte sova borta, det klarar vi inte än. Jag är patetisk fetto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar