torsdag 12 augusti 2010

Lite mindre bläää och hämnd


Jag gnällde och var allmänt neurotisk... Dennis kom hem med Ben and Jerrys chocolatechip cookie dough glass till mig!!!! Så nu har jag ätit fett, socker och jävligt mycket tillsatser. Det känns bättre nu tack!!


Jag har sett Sex and the city 2... lika dålig som 1:an! Se inte den!!


För övrigt så la min bror Emil, kryddpastan sambal oelek i Dennis snusdosa det var vad man skulle kunna kalla BIG MISTAKE, Dennis är för alltid trogen SSK (södertälje Sportklubb) Och Emil är för alltid trogen AIK..
Bilden föreställer brorsan när han sover tryggt i med SSK saker som en skyddande hinna runt sig!! Dont get mad get even...

4 kommentarer:

  1. Tanken är att jag alltid ska ha en upp på Dennis men nu har jag minst 3 upp på dig....ja ja släng ut mig från garderoben gör det bara! Men såklart att lill-hitler ska vara hjärnan bakom verket + att du har publicerat allt detta....Watch out sister!

    SvaraRadera
  2. Att lägga SSK saker på/runt någon är oförlåtligt.. Emil, jag är på din sida den här gången, även om jag kanske inte alltid var det när vi var små ;) Det finns bäddsoffa hos mig om dom är för elaka mot dig...

    SvaraRadera