söndag 22 augusti 2010

zzzzzzzzzzzzzzznällaaaaaaaaaa

Ibland när Julia vaknar och ska äta på natten, då somnar jag typ aldrig om. I natt var det så. Jag är precis sänkt, men nu sover ungen och jag känner på mig att hon drömmer och planerar hur hon ska kunna bråka så mycket som möjligt idag...
Jag går som i en ständig dvala om dagarna och undrar blir det någonsin bättre? kommer jag någonsin att få sova igen? Sen tappar jag bort mig i mina egna tankar och tror att det är torsdag på lördag och att man kokar kaffe utan vatten..

Nu ska jag ringa bilmekanikern och kolla om han känner för att laga våran skitbil! Fast med min pausade hjärna ringer jag väl föräkringskassan och kollar om dom fått in mitt medmera-kort..
Vi hörs sen när koffeinet börjat verka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar