onsdag 29 september 2010

Godmorgon

Godmorgon världen. Vaknade med en fot i ansiktet 05:15, därefter ex antal sparkar mot alla kroppsdelar samtidigt som en ljuv stämma tjoade på en filt som låg bredvid. Min Julia är våldsam. När hon sparkat upp mig kl 6 så drack jag kaffe och la henne på en filt vid tv:n (ja jag använder tv:n som barnvakt, ring polisen då om det är fel)
Hon har en spegel som tydligen uppför sig illa mot henne för hon skällde ut spegeln eller sig själv efter noter. Jag bara stirrade på henne och undrade när ska koffeinet kicka igång? Julia vände på sig och låg på magen, vilket inte var så bra.. honspydde på sin mjukis-stjärna. Så jag tog upp henne och skulle sätta henne i sin stol.Fast först stod det visst i manus att hon skulle spy på mig och sig själv.. Nya kläder och sen ner i stolen och kaffet funkar inte.
Vad är det som låter? Jo det var visst Julia som sket ner sig genom blöjan. Sånt är äckligt jämt men på morgonen är det överjävligt!!
Byta världshistoriens äckligaste blöja och sen fixa gröt åt Julia. Hon åt sin gröt, hann spy lite till och sen tvärslocknade hon. Nu sover hon och jag mördar den som väcker henne.
Jag ska kolla om kaffebryggaren är trasig.. eller är det kaffet som är trasigt? Jag är en levande död idag med. Hur ser era mornar ut? Har ni champagnefrukost och fluffiga täcken som är tysta och inte sparkas?Jag tror ni har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar