tisdag 21 september 2010

Jag är fortfarande djupt bedrövad över att vi har duktigt äckliga människor i riksdagen. Men vi har en duktigt lättlurad befolkning också. Så varför inte?
Jag läste på en blogg att jimmy åkesson vill hjälpa folk i deras egna länder istället..
Ja det verkar ju rimligt. Han verkar vara en sån människa. Som vill hjälpa utländska personer.
Eller kan det bara vara en stor lögn för att få Svenska folket att tro att dom inte röstar på ett främlingsfientligt parti.
Jag funderar på att lägga upp den bloggen på min blogg så får folk veta hur sjukt korkade en del är. Men då föds det väl ännu fler idioter. Hur ska jag göra? Vill ni se?

Jaghar 30 årskris... Jag har köpt ett träningskort. På friskis och svettis. Där tränar alla andra tanter. Tack Jenny Sandström för det fördelaktiga kortet du fixade till mig. Jagär numer vip. På friskis!!

1 kommentar:

  1. Ledsen Jenny, F&S har blivit värsta ungdomsstället så att man inser att man inte är ung längre. ;-)

    SvaraRadera