onsdag 1 september 2010

Jag har inget vettigt att skriva om... Rena Rama Rolf, Ensam mamma söker, fruar från hollywood,skåne och Danmark och fan vet allt.. Sånt upptar kvällarna nuför tiden. Ni kan ju räkna ut själva hur tröttsam jag tycker det är. Skälla ska jag göra en annan dag. Jag är så satans trött idag.
Är det ingen som har någon bra film att rekomendera? Inget tramsigt kärleksdrama eller något med Meg Ryan i.. kärlekskomedier är VERKLIGEN inte min grej.
Ja jag är en bitterfitta utan dess like, men om det tramsas för mycket tappar jag intresset direkt.

Just ja.. Igår var jag på ett viktigt möte... Jag hade Julia med mig för det skulle gå relativt snabbt. Det gjorde det också. Men hon hann med att skita ner sig ända upp på ryggen.. så jag fick gå därifrån annars hade vi spytt ner hela kontoret. Så mycket luktade det. och ni ska inte tro att att hon var tyst när hon låg där i vagnen och krämade för glatta livet. Hon stånkade som att hon var tvungen att lyfta 150 kilo själv.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen.. Glamour glamour och lite mer glamour.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar