måndag 20 september 2010

Total tomhet

Jag har egntligen ingen ork att skriva, då dotter skriker och gapar dygnet runt, och jag har aldrig varit så trött som nu.

Men sverigedemokraterna är i riksdagen. Jag bor i en stad där tredje största partiet är ett främlingsfientligtparti. Jag är född på Sri Lanka, jag har svart hår.
Jag har en dotter som jag ska uppfostra i en stad där 10% av invånarna anser att vi inte hör hemma här.
Kom inte och säg att jag inte ska ta åt mig för att jag är adopterad och för att jag fått en svensk uppväxt. För sverigedemokraterna anser att utlansdadoption är fel. (läs bakåt i min blogg där deras nyhetsbrev ligger)
Min mamma var invandrare från Finland och min pappa är av Dansk härkomst.
Minst av allt är jag Svensk och mest av allt är jag Svensk. Men inte enligt jimmy åkesson och hans nazistkompisar. Enligt dom ska jag ut och hem. Jag var redan hemma.

Endel anser att jimmy åkesson är någon slags hjälte som vågar ta upp frågor som ingen annan vågar prata om. Gissa vad? så tyckte folket i tyskland också. Att hitler var en räddare som kunde få landet på fötter.
Vad som hände sen det vet alla.

Och till er invandrare eller adopterade som inte kan uppföra er som folk... det finns anledning att tro att det är erat fel att en del människor vill kasta ut oss allihop.

1 kommentar:

  1. Håller totalt med dig!! Skrämmande att se vad som kommer att hända!!

    SvaraRadera