torsdag 14 oktober 2010

15 okt

Idag den 15 okt fyller min Hoppsan ett halvår. I morgon den 16 okt så är det exakt ett år sen vi fick veta att hon fanns i magen... tänk så det kan bli!

I morgon ska jagträffa mina kompisar och fira (beklaga) min 30 årsdag. Fan så skönt det ska bli att få andas (festa järnet)
Vi ska äta smörgåstårta för jag driver mitt Svensson Svensson liv till sin spets. Jag är kallskänka men jag har bett min pappas "kompis" baka den. För hon är grym på allt som har med mat att göra.Och jag är slö. Min pappas "kompis" är en kvinna som pappa pratar om jämt.. som lagar mat och bakar bröd och går ut på krogen med honom. Men jag får skäll om jag säger att det är hans tjej. För dom är bara kompisar... Jomenvisstserru.Om det inte är eller blir hans tjej så ska jag tamigfan fråga chans på henne själv. Vet ni hur god äppelpaj hon bakar?

En kul grej: Halv åtta hos mig sänd från Eskilstuna.. någon jag känner mycket väl har varit ihop med den unga vackra tjejen. Och denne någon som jag känner är också bekant med den äldre mannen. varför? Jo efter att han varit ihop med den unga vackra tjejen så blev han ihop med en annan ung vacker tjej. Som råkar vara den äldre mannens dotter. Jag berättar sen vem det är. För brorsan kanske blir sne.. nämen ojdå!! Vad sa jag nu då?

1 kommentar:

  1. hälsa pappsen från mig o gratta till hans tjej!!! konstigt att de ska ha svårt o erkänna sånt:-)

    SvaraRadera